Skip to content

Synkroniser Medarbeideren-kalender med Outlook (Exchange)

Dersom organisasjonen din har aktivert Office 365-synkronisering, kan du få Outlook-kalenderen til å synkronisere med kalenderen i Medarbeideren.

1. Kirkepartner-brukere – søk om tilgang

  • Brukere hos Kirkepartner må først bestille tilgang til Exchange-synkronisering.
  • Etter at tilgangen er innvilget, vent én time før du setter opp synkronisering i Medarbeideren.

Tips

For å bruke Exchange-synkronisering må brukeren være medlem av gruppen
LabOra Medarbeideren kalendersynk i IDweb.

Dette kan gjøres av brukeren selv eller av lokal administrator, avhengig av oppsett i organisasjonen.

Kirkepartnerens brukerveiledning finnes her.

For hjelp med bestillingen, kontakt support hos Kirkepartner.

2. Aktiver synkronisering i Medarbeideren

  • Gå til Innstillinger i Medarbeideren, og deretter til Exchange-innstillinger.
  • Registrer brukernavn og passord for Exchange-kontoen din (samme som du bruker ved innlogging på PC).
  • Klikk på Synkroniser nå.
Fanen 'Exchange-innstillinger' i Medarbeideren.

Informasjon

Når Exchange-passordet ditt endres, må du oppdatere det manuelt i Exchange-innstillinger i Medarbeideren.