Bruker-innstillinger – Administratorveiledning
Under Administrasjon kan du utvide Bruker-innstillinger i navigasjonstreet for å se og redigere innstillinger for brukerne.

1. Exchange-innstillinger (Bruker-innstillinger)
Under Administrasjon/ Bruker-innstillinger/ Exchange-innstillinger kan du aktivere synkronisering med Office 365 for organisasjonens brukere.
2. SMS-tilgang (Bruker-innstillinger)
Under Administrasjon/ Bruker-innstillinger/ SMS-tilgang kan du se og redigere innstillinger for brukerne relatert til SMS-utsendelser.
Du kan også legge til avsender-/svarnumre som alle brukerne skal kunne benytte.

3. Bruker-oversikt (Bruker-innstillinger)
Under Administrasjon/ Bruker-innstillinger/ Bruker-oversikt kan du se og redigere tilgangsrettigheter for brukerne.
Sorter etter type tilgang, eller finn brukere under Alle brukere.

I denne oversikten kan du:
✔️ Sjekke hvilket brukernavn medarbeiderne har registrert seg med.
✔️ Se oversikt over roller brukerne har i deres organisasjoner.
✔️ Fjerne og tildele roller.
Tips
For mer informasjon, se artiklene: Tildel rolle og Fjern rolle.
4. Funksjoner (Bruker-innstillinger)
Under Administrasjon/ Bruker-innstillinger/ Funksjoner kan du se og redigere funksjoner for brukerne.
Sorter etter type funksjon, eller finn alle brukere med tilhørende funksjoner under Alle funksjoner.

Du kan fjerne og legge til nye funksjoner for brukerne direkte i oversikten.

Alternativt kan du markere brukerne og velge Legg til stabsfunksjon.

Tips
Funksjoner kan også tildeles i kontaktkortet.
Du kan lese mer i denne artikkelen, avsnitt 5. Funksjoner.